Musta Helmi
09.09.10 - klo:17:02 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pirate_91  (Luettu 597 kertaa)
Pirate_91
Maakrapu
*

Profiili
« : 25.01.10 - klo:14:32 »

Heipparallaa !

Tänne(kin) foorumille päädyin sattumalta. Nicki on aika hassu mutta en just parempaa keksinyt. :3
Luonteeltani mie oon tosi ujo, mikä ottaa mua aina päähän uusissa tilanteissa, kun oon niin hiljainen, mutta yritän päästä siitä eroon kovasti. ~ Oon kanssa rauhallinen, mutta sillon kun mulla on hauskaa oon aika sekopää. XD Sisaruksia löytyy yksi, melkeen 3 vuotta nuorempi pikkuveli, mikä on apina. :3 Kissoja löytyy 2 kappaletta. ♥ Rakastan kissaeläimiä yli kaiken ja oon 10000000% (kissa) eläinrakas, vaikka oonki allerginen koiralle ja hepalle. Sad Ööh, harrastuksiini kuuluu: musiikki, nukkuminen(♥), kirjoittaminen ja lukeminen. :3 Olen joskus harrastanut teattaria, mutta lopetin sen ja nyt haluan takaisin.~ Joskus kärsin kanssa alemmuuskompleksista.

Ystäviä mulla on tosi vähän, ja mulla on vaan pari sellasta tosi rakasta ja tärkeää ystävää, jotka ovat aina mun tukena kun tukea tarvitsen. Kavereita sit on....
Oma seksuaalisuuteni on mulle sellainen juttu, mitä en ujostele kertoa. Eli tämä tyttönen on täysi lesbo ja seurustelee onnellisesti. ♥

Kirjat ovat yksi mun suurin intohimoni ja niitä multa löytyykin kivasti. ♥ Lemppari kirjojani ovat: Veren Vangit, The Vampire Lestat, Harry Potterit, Darren Shan, Vampyyrin Palvelija, Nuori Temppeli Herra, Yön Talo ja manga. ♥ ♥

Ööh muita mistä tykkää on: vampyyrit( ♥ ♥ ♥), Hello Kitty, lävistykset, musiikki, Munainen Egypti ja Japani.

Musiikki on mulle tärkein, sitä kuuntelen ihan koko ajan. Lemppari musaani on: Cinema Bizarre, Reckless Love, Adam Lambert, Tokio Hotel, The Birthday Massacre, Dead By April, The 69 Eyes.
Lisää voit kattoa täältä: Last.fm-Hypnotisch.

Kuviani löytyy myös täältä: IRC-Galleria, Kuvake.net, Myspace & Facebook. Jos kiinostaa niin kysy yksityisellä. :3 Kirjoittelen kanssa bloggia: ♫Wonderland♫ Kommentoiminen on salittua, jos oot Bloggerissa.

Elokuvat ovat kanssa mulle tärkeitä ja niitä tykkään katella ja ehdoton suosikkini näyttelijäni on: Johnny Depp Deppin leffat on ihania parhaita ovat: Pirates of the Caribbean, Saksikäsi Edward.
Muita hyviä leffoja on: Veren Vangit, Taru Sormusten Herrasta, Boys Don't Cry, Twilight ja Ylpeys & Ennakkoluulo. ♥

TV:stä en kato mitään muuta kuin Moonlightia pääasiassa. ♥ :3 Kaikki muut sarjat on jotenkin niin tylsiä.. o.o

Eipä mulla oo muuta, kysy jos haluat. :>

Pirate_91
« Viimeksi muokattu: 07.08.10 - klo:22:32 kirjoittanut Pirate_91 » tallennettu

Lost son of Sam ♥ â
Tene
Kapteeni

Someday, somehow...

Profiili
« Vastaus #1 : 25.01.10 - klo:18:28 »

Tervetuloa Pirate_91! Foorumillemme on aina mukavaa saada uusia jäseniä, etenkin nyt, kun on hyvin hiljaista. Muistahan olla aktiivinen ja postata paaallljon eri topiceissa!

Mikä sai sinut liittymään joukkoon iloiseen? Tuleva 4. elokuva vai muu syy? Ja kerrohan lisää PotC-mieltymyksestäsi? Ja tietenkin se peruskysymys: Mitä paritusta kannatat ja miksi? rolleyes

Viihtyile!

-Cap'n Tene
tallennettu

Vuoden 2008 Ficcari, Sparrabeth-shipper<3, Koomikko, Kuvataiteilija, Tulisielu, Käyttäjä, Piraatti, Mielikuvitus, Tittelirohmu xD & jaetut: Pisimmät viestit, Uskollisin kommentoija & Piristäjä
Black rose
Maakrapu
*

two swords, two love... But whose?

Profiili
« Vastaus #2 : 01.02.10 - klo:14:40 »

Welcome minunkin puolestani!  Smiley
Aiotko mahdollisesti kirjoittaa tänne jonkun ficcin, kun mainitsit fanfiction harrastuksissasi?
 Vai luetko niitä vain mieluummin?
tallennettu

Black rose= tummapiirteinen, tuliseiluinen ficcinikkari/diggari & hulvaton huulenheittäjä (sekä paatunut romantikko & lahjomaton lurjus)
Pirate_91
Maakrapu
*

Profiili
« Vastaus #3 : 08.02.10 - klo:17:25 »

Tene: Joukkoon liittymisen syy oli se että olen pitkään etsinnyt tällästä foorumia ja sitten löysin ja tietty tulin mukaan. PotC-mieltymykseni on aika mielenkiintoinen, koska voisin tapittaa niitä leffoha tuntikaupalla ja sen jälkeen selittää niistä kaikki. ^__^  Paritukselta kannatan tällä hetkellä Jack/Elisabeth, mutta voipi viellä muuttua!  grin

Black rose: Täytyy kattoa, voipi olla että voin ehkä joskus kirjoittaa tänne ficin, jos löydän itsestäni sellainen puolen, joka osaa kirjoittaa PotC-ficcejä ja fanfictionin kuuluu lukemisena ja kirjoittamisena harrastuksiini. :  )
tallennettu

Lost son of Sam ♥ â
uska
Merimies
**

sweet violent urge

Profiili
« Vastaus #4 : 08.02.10 - klo:20:37 »

Hei, kotoisaa tuloa, vaikkakin näin myöhässä...

Itselläni on vähän sama homma töllön kanssa - en katso oikeastaan mitään sarjoja Flasforwardia ja Janice Dickinson's Agencya lukuun ottamatta. Ensiksi mainitun kohdalla kiinnostavat John Fiennesin, Dominic Monaghanin ja Jack Davenportin roolisuoritukset, toisessa taas vetää lähes ihailtavan röyhkeä mallimamma Janice, joka saa minut vähintään kerran joka jakson aikana liikuttumaan olemalla niin aidosti ylpeä (enimmäkseen itserakkaista) malleistaan, jotka vain hetkeä aikaisemmin on haukkunut pystyyn ja mahdollisesti uhannut paiskata pihalle toimistostaan, elleivät nämä ala ottaa touhua vakavasti. Jotenkin se naikkonen vaikuttaisi silti todella välittävän niistä suojateistaan.

Voin myöntää, että idoleita löytyy pari kappaletta, vaikka olenkin ehdottomasti liian vanha tapetoimaan huusholliani kaikenmaailman julisteilla. Orlandoon olen sen verran vakavasti hurahtanut, etten tajua edes hävetä siitä hourimista ennen kuin seuralaisten silmät alkavat karsastaa liiasta pyöräyttelystä.

No niin, lopetan itsestäni lätisemisen ennen kuin alan päästä vauhtiin. Kerroit fan fictionin lukeutuvan harrastuksiisi. Mitkäs ovat suosikkifandomisi Piratesin lisäksi ja löytääkö tuotoksiasi mahdollisesti Finistä tai jostain?
« Viimeksi muokattu: 09.02.10 - klo:00:07 kirjoittanut uska » tallennettu

So sacrifice yourself, and let me have what's left
I know that I can find the fire in your eyes
Pirate_91
Maakrapu
*

Profiili
« Vastaus #5 : 08.02.10 - klo:21:45 »

Mitkäs ovat suosikkifandomisi Piratesin lisäksi ja löytääkö tuotoksiasi mahdollisesti Finistä tai jostain?
Nooh Cinema Bizarre-aihaiset, T/B, ja sitten Louis/Lestat-fanfiction menee mulle. :>> Nooh mun pari CB-ficii löytyy bändin omalt foorumilta.  smiley

PS: Nyt laitoin yhden oman kirjoittamani ficin tonne "muut ficit"-alueelle! (:
« Viimeksi muokattu: 08.02.10 - klo:21:50 kirjoittanut Pirate_91 » tallennettu

Lost son of Sam ♥ â
Nilmelwen
Rautaneito
Yleismoderaattori
Merimies

it's all about me. deal with it.

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 15.02.10 - klo:00:04 »

Oikein paljon tervetuloa.
Muistathan lukea säännöt. Toivottavasti viihdyt!
tallennettu

Teitä on varoitettu...

- . - . - . - . - . - . - . - . -

95% of teen girls would go into a panic if S.Meyer was on a 200 story building about jump to kill herself. Copy and paste this if you are one of the 5% who brought popcorn, a chair, and shouted "DO A FLIP!"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!