Heipparallaa !Tänne(kin) foorumille päädyin sattumalta. Nicki on aika hassu mutta en just parempaa keksinyt. :3
Luonteeltani mie oon tosi ujo, mikä ottaa mua aina päähän uusissa tilanteissa, kun oon niin hiljainen, mutta yritän päästä siitä eroon kovasti. ~ Oon kanssa rauhallinen, mutta sillon kun mulla on hauskaa oon aika sekopää. XD Sisaruksia löytyy yksi, melkeen 3 vuotta nuorempi pikkuveli, mikä on apina. :3 Kissoja löytyy 2 kappaletta. ♥ Rakastan kissaeläimiä yli kaiken ja oon 10000000% (kissa) eläinrakas, vaikka oonki allerginen koiralle ja hepalle.

Ööh, harrastuksiini kuuluu: musiikki, nukkuminen(♥), kirjoittaminen ja lukeminen. :3 Olen joskus harrastanut teattaria, mutta lopetin sen ja nyt haluan takaisin.~ Joskus kärsin kanssa alemmuuskompleksista.
Ystäviä mulla on tosi vähän, ja mulla on vaan pari sellasta tosi rakasta ja tärkeää ystävää, jotka ovat aina mun tukena kun tukea tarvitsen. Kavereita sit on....
Oma seksuaalisuuteni on mulle sellainen juttu, mitä en ujostele kertoa. Eli tämä tyttönen on täysi lesbo ja seurustelee onnellisesti. ♥
Kirjat ovat yksi mun suurin intohimoni ja niitä multa löytyykin kivasti. ♥ Lemppari kirjojani ovat: Veren Vangit, The Vampire Lestat, Harry Potterit, Darren Shan, Vampyyrin Palvelija, Nuori Temppeli Herra, Yön Talo ja manga. ♥ ♥
Ööh muita mistä tykkää on: vampyyrit( ♥ ♥ ♥), Hello Kitty, lävistykset, musiikki, Munainen Egypti ja Japani.
Musiikki on mulle tärkein, sitä kuuntelen ihan koko ajan. Lemppari musaani on: Cinema Bizarre, Reckless Love, Adam Lambert, Tokio Hotel, The Birthday Massacre, Dead By April, The 69 Eyes.
Lisää voit kattoa täältä:
Last.fm-Hypnotisch.
Kuviani löytyy myös täältä: IRC-Galleria, Kuvake.net, Myspace & Facebook. Jos kiinostaa niin kysy yksityisellä. :3 Kirjoittelen kanssa bloggia:
♫Wonderland♫ Kommentoiminen on salittua, jos oot Bloggerissa.
Elokuvat ovat kanssa mulle tärkeitä ja niitä tykkään katella ja ehdoton suosikkini näyttelijäni on:
Johnny Depp Deppin leffat on ihania parhaita ovat: Pirates of the Caribbean, Saksikäsi Edward.
Muita hyviä leffoja on: Veren Vangit, Taru Sormusten Herrasta, Boys Don't Cry, Twilight ja Ylpeys & Ennakkoluulo. ♥
TV:stä en kato mitään muuta kuin Moonlightia pääasiassa. ♥ :3 Kaikki muut sarjat on jotenkin niin tylsiä.. o.o
Eipä mulla oo muuta, kysy jos haluat. :>
Pirate_91