Musta Helmi
07.09.10 - klo:12:59 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Schneider esittäytyy.  (Luettu 566 kertaa)
Schneider
Maakrapu
*

Goottityttö

Profiili
« : 29.09.09 - klo:17:27 »

Noniin. Olen tälläinen 178cm pitkä tyttö, jonka ikä on 15 -vuotta. En sitten tiedä, olenko ihan pikkulapsi täällä, kun vasta pongasin koko paikan.
Olen siis suuri POTC fani. Olen pahisfani, lempihahmojani ovat Davy Jones, Maccus, Jack Sparrow ja Will Turner. Ja tuossa järjestyksessä.
Minulla on paljon tavaraa elokuvasta: Suurinpiirtein 8 isoa figuuria, jotain julistuita (niitä taisi olla neljä tai viisi), tarroja, leffat tyetysti, joitain kirjoja, ja pinssejä.
Sitten yksi peli Kuolleen miehen kirstusta, joka on jossain huitsinnevadassa. Ja tietysti toisenleffan soundtrackit, joita ihan oikeasti lovetan että huhhuh. Zimmer ja mut ovat tehneet upeaa työtä.
Varmaan joku jo arvasikin, että toinen kyseisestä leffoista on se suosikkini? Noh, näin on. Kyllä minä kaikkia kolmea leffaa rakastan, ykkösessä Jack on parhaimmillaan, kakkosessa Davy on parhaimmillaan ja kolmonen... noh, sopivan synkkä, mutta mikään ei sinäänsä ole uutta ja hienoa.
Mutta takaisin soundtarckeihin, joista minun täytyy sanoa vielä muutama sananen: The Krakenin loppu sekä Davy Jonesin urkumusiikki ovat upeita, että niitä voi kuunnella vaikka maailman tappiin asti.
Ja tietysti, koko homman tunnusmusiikki on sen verran hieno että tykkään. Tykkään siis mahtipontisesta leffamusasta.Hans Zimmer ja Danny Elfman ovat lempisäveltäjiäni. <3.

Ääääh.. En keksi mitä sanoa. Tykkään mustasta : D
Mutta...  potkikaa pois jos en joukkoon sovi.

Schneider kiittää ja kumartaa.
« Viimeksi muokattu: 03.10.09 - klo:18:00 kirjoittanut Schneider » tallennettu

Elämä on julmaa, niinkuin minäkin.
uska
Merimies
**

sweet violent urge

Profiili
« Vastaus #1 : 11.10.09 - klo:17:38 »

Hei, kotoisaa tuloa, joskin hiukkasen myöhässä... Älä anna vallitsevan syyshorroksen latistaa tunnelmaa, vaikka se onkin kestänyt jo joitakin kuukausia, vai pitäisiköhän tässä puhua jo vuodenajoista... Mutta osataan täällä sähäköityäkin, jos oikeaan paikkaan paritus"totuuksilla" sohaistaan. cheesy

Olen pahisfani, lempihahmojani ovat Davy Jones, Maccus, Jack Sparrow ja Will Turner. Ja tuossa järjestyksessä.
Awws, Willie on mukana pahislistalla! Onhan se vähän tuhmahko kolmosessa, tai ainakin yrittää kovasti olla etenkin siinä hymyilyttävässä teenjuontikohtauksessa.

Viihtyile ja sitä rataa.
tallennettu

So sacrifice yourself, and let me have what's left
I know that I can find the fire in your eyes
Schneider
Maakrapu
*

Goottityttö

Profiili
« Vastaus #2 : 12.10.09 - klo:19:15 »

Hei, kotoisaa tuloa, joskin hiukkasen myöhässä... Älä anna vallitsevan syyshorroksen latistaa tunnelmaa, vaikka se onkin kestänyt jo joitakin kuukausia, vai pitäisiköhän tässä puhua jo vuodenajoista... Mutta osataan täällä sähäköityäkin, jos oikeaan paikkaan paritus"totuuksilla" sohaistaan. cheesy

Olen pahisfani, lempihahmojani ovat Davy Jones, Maccus, Jack Sparrow ja Will Turner. Ja tuossa järjestyksessä.
Awws, Willie on mukana pahislistalla! Onhan se vähän tuhmahko kolmosessa, tai ainakin yrittää kovasti olla etenkin siinä hymyilyttävässä teenjuontikohtauksessa.

Viihtyile ja sitä rataa.

Khiitoksia. No, en anna, kuitenkin tiesin ettei tämänkokoinen foorumi ihan pikkusesta kuole.
Heheh, tuo nyt ei ollut "pahislista". Se olisi aivan erillainen eikä siinä olisi ketään Helmellä purjehtivaa. Lähinnä tuo oli toteamus että pidän pahiksista, ja sitten kerroin sen mistä hahmoista pidän.
Että inhoan sitä teenjuontikohtausta :'D Orlandolta pettää pokka koko ajan, Beckett näyttää jotenkin vain niin hemmetin dorkalta ja sitten vielä Davy elämääkin suurenpi lausahdus: "Minua ei käskytellä kuin jotakin rakkikoiraa!". Bravo ja käsien taputus.

Mutta kiitos, Scheider kiittää ja kumartaa.
tallennettu

Elämä on julmaa, niinkuin minäkin.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!