Musta Helmi
09.09.10 - klo:17:17 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaikki Maisusta  (Luettu 733 kertaa)
Maisu
Maakrapu
*

Profiili
« : 29.09.09 - klo:16:02 »

Vihdoinkin täällä! Valehtelematta vuodenpäivät olen rekisteröitymistä miettinyt ja nyt sen tein. Jeij!
Eli nimi on Maisu ja olen hieman reilu parikymmpinen takkutukkatyttönen Keski-Suomesta. Savonmurre irtoaa tarvittaessa.
Kotoa löytyy mies ja erittäin pirteä saksanpaimenkoira uros. Olen myös vannoutunut hymiöiden käyttäjä
ja tietoinen niiden liiallisen käytön ärsyttävyydestä. Yritän välttää niitä nyt kaikin keinoin!

Paheistani pahimmat ovat nikotiini, kofeiini ja slash <3 Pirateksen ehdoton pari on Jack/Will,
Potterissa pareilla ei ole suurta merkitystä kunhan löytyy Sirius...Kalkaros ja Remus ja James ja Lucius ja..
En selvästikään osannut päättää, joten tiivistettynä pahat/renttu pojat.  evil
Lotrissa ficin pitää sisältää Legolas, Haldir tai Éomer.

Säälittävän usein luen ainostaan korkeammalla ikärajalla olevia ficcejä, pitäisi tutustua muihinkin.

Minun kirjoituksia tuskin ikinä tullaan täällä näkemään, en hallitse kyseistä lajia, vaikka tarinoita on päässäni miljoonia.
Muistuttavat lähinnä ala-asteella kirjoittamiani aineita, tosin silloin niistä ei löytynyt poikarakkautta!
Keskityn enemmän lukemiseen ja kommentoimiseen. Piirrustustaitoa taas löytyy, mutta en ole vielä mitään aiheeseen liittyvää tehnyt.
Katsotaan, mitä sekopää saa aikaiseksi! En siis lupaa vielä mitään.

Ajatusmaailmani on omituinen ja olen ristiriitainen ihminen. Pidän maanläheisistä asioista, mutta rakastan autoja.
Musiikkimakuni on rajaton, mutta raskas musiikki on ainut ja oikea. Rakastan miestäni, mutta inhoan sitä miten sain hänet.
Olen perfektionisti, mutta asuntoni kertoo muuta. Rakastan ruuanlaittoa, inhoan leipomista. Pidän paljon lapsista,
mutta en voi sietää lastenhoitajan työtäni. Olen todella iloinen ja naurava persoona, mutta rakastan kaikkea synkkää, pimeää ja vaarallista.

Tällä hetkellä etsin sitä kultaista keskitietä, jota tuskin ikinä löydän. Kaikesta huolimatta olen onnellisempi kuin koskaan
ja oli ihanaa olla rehellinen kaikesta!

Tästä tulikin hieman erilainen ja enemmän kertova kuin kuvittelin, mutta saistitte edes jotain minusta irti!
tallennettu
uska
Merimies
**

sweet violent urge

Profiili
« Vastaus #1 : 11.10.09 - klo:18:14 »

Kotoisaa tuloa sinullekin.

Täytyy sanoa, että vaikutat oikein kiintoisalta tapaukselta noinkin lyhyehkön selonteon jälkeen. Tähän tunnustukseen suurin ja tärkein syy on tietenkin Turrowmieltymyksesi, mutta löytyihän tuolta muitakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Sirius ja Kalkaros... Ja on muutenkin mukavaa, että paatille löysi tällä kertaa slashiin hurahtanut tapaus. 

Oli pakkopakko tulla anelemaan etes yhtä Jack/Willie piirustusta, kun jotain sen suuntaista melkein lupailit, siis noin niin kuin rivien välit viekkaasti yhdistelemällä. rolleyes Mutta oikeasti: piirrä tälle yksi hempeä taikka vähän levottomampi Turrow-taivaallisuus. Se olisi nyt reilua tuotella, kun melkein siihen suuntaan vihjaisit, että sellainen saattaisi olla joskus tuloillaan.

Jepsistä, Legolas ja Eomer sytyttää tämänkin ruutusen takana. Tosin sitä kelvollista tai muutakaan tekelettä kyseisellä parituksella ei ole tainnut vielä näkökenttään avautua.

No, joka tapauksessa, olisi mukava, jos jäisit paatille tuomaan vähän piristystä tähän horrokseen.
tallennettu

So sacrifice yourself, and let me have what's left
I know that I can find the fire in your eyes
Maisu
Maakrapu
*

Profiili
« Vastaus #2 : 23.10.09 - klo:15:07 »

Kiitos!

Niin, ne piirustukset.. grin Olen ollut nyt hyvinkin tuottelias, mutta ongelmana onkin ihmisten piirtäminen. Bravuurini on maisemat ja lemmikit/eläimet, koska se ei ole niin tarkkaa. Hyvin tunnettujen ihmisten jäljentäminen "tajunnan räjäyttävästi" on huomattavasti vaikeampaa. Täytynee kehittää erilainen lähestymistapa aiheeseen. Tai opetella!

Niin ja uska: "eroottiset saappaat" oli syy miksi viimeinkin rekisteröidyin tänne  grin ne jäi mun sydämeen!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!