Musta Helmi
09.09.10 - klo:17:02 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: (Kertakaikkiaan) Hullu ajatus?(!)  (Luettu 2348 kertaa)
Valo
Merirosvo

zZZzzzz...

Profiili
« : 23.06.07 - klo:15:26 »

Eli, tuli sellainen ajatus ficcien kuvittamisesta. Ajatus olisi, että ficin kirjoittaja voisi halutessaan kuvittaa tarinansa itse tai pyytämällä jotain toista sitä tekemään. Teksti annettaisiin tietysti kuvittajan käsiin. Kuvituksen ei tarvitsisi olla kuin sarjakuva, vaan esim. kohokohdista olisi kuva/piirros/joku muu vastaava. Kuvia olisi vaikkapa 4-10 40-100:taa Word-sivua kohti. Maksua palveluksesta ei tietenkään pyydettäisi, ellei kirjoittaja haluaisi välttämättä jotain antaa palkaksi hyvästä työstä. Olisiko ihan hullu ajatus? Kommentoikaa!
tallennettu

Joskus vain tuntuu, että olen kävellyt silmät kiinni onneni ohitse.

"What we learned as children, that one plus one equals two, we know to be false. One plus one equals one. We even have a word for when you, plus another, equals one. That word is... love." - Zen recording in Charlie Crew´s car, Life (2.21)
Afeni
Yleismoderaattori
Kapteeni

Sky pirate

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 23.06.07 - klo:15:51 »

Oikein mukava ajatus. Olen pitkään haaveillut, että joku jaksaisi kuvittaa ficcejäni (itsellä ei oikein lahjat riitä). Eli minun tarinoistani ainakin saa kuvittaa, minkä tahansa. Yhteyttä asian tiimoilta voi ottaa, vaikka yksärillä, jos jotakuta kiinnostaa.
tallennettu

Kristallimaailma - Final Fantasy fan fiction

Kuunvalon keijun kotilehto

Keelhaul that filthy landlubber, send him down to the depths below, make that bastard walk the plank with a bottle of rum and a yo ho ho! [Alestorm - Keelhauled]
Hathor
Merirosvo

On a lifetime journey

Profiili
« Vastaus #2 : 23.06.07 - klo:16:55 »

Hyvä idea. Ainakin itse ilmoittaudun heti kuvittajaksi, joten yksärillä saa laittaa pyyntöä. Ja piirtonäytteitähän löytyy tuolta taideosiosta : )
tallennettu

"Riddler Riddler ask me why / The birds fly free on a mackerel sky --
Make me wonder what's the meaning of life / What's the use to be born and then die --
You think you dwell in wisdoms sea  / Still sweet ignorance is the key"
beriquito
Kapteeni

Life's a bitch, now so am I...

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 24.06.07 - klo:19:26 »

Minä olin ajatellut jo heti aluksi kuvittaa ficcini, koska piirtelin päähenkilöä (joka on siis itse keksimä hahmo) ennen kuin aloitin kirjoittaa. Ja aattelin sitten kuvittaa loputkin tarinasta. Jos sen nyt valmiiksi saan.. heh heh.

Kuvittaisin myön ihan mielelläni jonkun muun ficin, jos näin joku haluaa. Piirrustustyylinäi olen jonkin varran täällä esitellyt, että suurinpiirtein samanlaista olisi luvassa. Ellei kirjailija itse sitten halua jotain tiettyä. No ilmoitelkaa ihmeessä jos joku haluaa kuvittajan.  grin
tallennettu
nepa
Merirosvo

Curiosity.

Profiili
« Vastaus #4 : 24.06.07 - klo:23:15 »

Ei oo munkaan mielestä hullumpi ajatus, ei yhtään! Itse asiassa ois tosi kiva nähä kuvitustakin!
tallennettu

Gentlemen, I wash my hands of this weirdness.
kummitus
Merirosvo

Drop a heart, break a name

Profiili
« Vastaus #5 : 25.06.07 - klo:17:25 »

Sama juttu täällä! Ajatus kuulostaa ihan mukavalta. Olisi oikeastaan tosi hauskaa nähdä kuvitustakin ficeille!
Mulla on pari piirrosnäytettä tuolla jossain mutta toisaalta täytyy vähän angstata, koska mun piirrostaitoni tuntuvat tippuvan puolella, kun koetan jotain piirtää ilman mallia. Tosin olen päättänyt tehdä asiaan muutosta, ja koetan ruveta piirtämään nyt kesällä paljon paljon kuvia...
tallennettu

Jack Sparrow: (to Barbossa) Well, yes mate. See, I'm dishonest. And a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you need to watch out for, because you never know when they're going to do something incredibly... stupid.
Hathor
Merirosvo

On a lifetime journey

Profiili
« Vastaus #6 : 28.06.07 - klo:21:15 »

Minulla on työn alla jo ensimmäinen kuvitus Cheesy Eikä suinkaan mikään vähäinen projekti, vaan kuvitus kaikkien tuntemaan ja rakastamaan ficciin Karibian kuumat tuulet. Piakkoin tulee ensimmäisiä kuvia näytille tännekin, jos jotakuta kiinnostaa kyyläillä Wink
tallennettu

"Riddler Riddler ask me why / The birds fly free on a mackerel sky --
Make me wonder what's the meaning of life / What's the use to be born and then die --
You think you dwell in wisdoms sea  / Still sweet ignorance is the key"
Afeni
Yleismoderaattori
Kapteeni

Sky pirate

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 28.06.07 - klo:21:39 »

Hehee, minä olen varmaankin se, joka niitä kuvia odottaa kaikista innokkaimmin Smiley Hienoa, että tämä topic perustettiin ja hienoa, että kuvittaja löytyi heti ^^ Minä kun olen sellaiset kolme vuotta kosiskellut eri ihmisiä sitä kuvittamaan, mutta kehnoin tuloksin. Olen siis erittäin iloinen ja kiitollinen, että nyt tärppäsi \o/
tallennettu

Kristallimaailma - Final Fantasy fan fiction

Kuunvalon keijun kotilehto

Keelhaul that filthy landlubber, send him down to the depths below, make that bastard walk the plank with a bottle of rum and a yo ho ho! [Alestorm - Keelhauled]
Valo
Merirosvo

zZZzzzz...

Profiili
« Vastaus #8 : 02.07.07 - klo:21:49 »

Hieno juttu, että kuvittajia alkaa löytyä teksteille. Bravo! (Taputtaa ja hurraa!)
tallennettu

"What we learned as children, that one plus one equals two, we know to be false. One plus one equals one. We even have a word for when you, plus another, equals one. That word is... love." - Zen recording in Charlie Crew´s car, Life (2.21)
Lanitha
Vieras
« Vastaus #9 : 06.07.07 - klo:00:21 »

Minuakin voi käyttää kuvittajana, jos haluaa. Työnäytteitä löytyy Harhakuvasta (kaksi kuvaa.)  ja yksi piirustus täältäkin.
tallennettu
lius
Maakrapu
*

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 03.08.07 - klo:20:59 »

joo olis se ihan kivaa jos fic:ssä olis myös kuvia grin
varsinkin jos olis itse keksittyjä hahmoja et tietäis vähän paremmin miltä näyttää
niin ja muutenkin
tallennettu

Johnny Depp is the BEST <3<3
Valo
Merirosvo

zZZzzzz...

Profiili
« Vastaus #11 : 29.08.07 - klo:20:10 »

Täällä tuntuu olevan jo jonkin verran projekteja päällä. Olisi kyllä mukava nähdä mitä jälkeä tästä on syntynyt...
tallennettu

BloodyZora
Merimies
**

♥ My Little Baby Pooch! ♥

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 05.02.08 - klo:01:00 »

Nostanpa nyt uudelleen tämän topicin esille. Koska kyllä minuakin tuollainen ajatus kiinnostaa! Itse mietin tuossa jokin aika sitten, jos kuvittaisin muutamalla kuvalla yhden omista ficeistäni. Saa nyt nähdä. Mutta minäkin olen käytettävissä tosiaan, nyt kun koulunkaan kanssa ei ole suurempia kiireitä. Smiley Työn näytteitä löytyy pari...
http://jaynelions.deviantart.com/art/Sparrow-76412985
http://jaynelions.deviantart.com/art/Hector-And-Bill-74231544
http://jaynelions.deviantart.com/art/New-First-Mate-69964582
http://jaynelions.deviantart.com/art/Jack-Sparrow-58694174
tallennettu

Black rose
Maakrapu
*

two swords, two love... But whose?

Profiili
« Vastaus #13 : 18.11.09 - klo:19:28 »

Joo olisi tosi mukavaa, jos ficceissä olisi kuvitusta. cheesy
Olen itsekkin välillä piirrellyt joitain kuvia jotka ovat liittynyt omiin ficceihini.
Onkohan muuten tämä idea kenelläkään helmeläisellä tällähetkellä käytössä? Eli olisiko mahdollisesti joskus (esim. lähitulevaisuudessa) ilmestymässä tänne jokin kuvitettu ficci?
« Viimeksi muokattu: 01.12.09 - klo:18:29 kirjoittanut Black rose » tallennettu

Black rose= tummapiirteinen, tuliseiluinen ficcinikkari/diggari & hulvaton huulenheittäjä (sekä paatunut romantikko & lahjomaton lurjus)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!