Musta Helmi
09.09.10 - klo:16:52 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka tai Mikä tutustutti sinut Piratesiin?  (Luettu 5845 kertaa)
Black rose
Maakrapu
*

two swords, two love... But whose?

Profiili
« Vastaus #60 : 21.01.10 - klo:19:43 »

Pari hyvää kaveriani olivat nähneet DMC:n. Muistaakseni en ihan silloin vielä innostunut vaikka pientä kutinaan kyllä saattoi jo silloin olla... maybe...
Piraatti kärpänen puraisi lopullisesti, kun parhaan ystäväni kanssa surffailtiin netissä AWE:n ensi-iltaan tulon aikana ja jouduttiin sattumalta (en enää kunnolla muista miten) AWE:n ensi-ilta sivuille. Innostus iski melkeinpä heti, mutta valitettavasti en kaverin kanssa ehtinyt/päässyt ensi-iltaan leffaa katsomaan...

Myöhemmin samana alkusyksynä näin muut leffat ja olin aivan heti todellinen fani.  Leffat ostin yksitellen heti seuraava keväänä...
Nykyään katson leffat ainakin yhden kerran joka vuosi  wink
« Viimeksi muokattu: 21.01.10 - klo:19:46 kirjoittanut Black rose » tallennettu

Black rose= tummapiirteinen, tuliseiluinen ficcinikkari/diggari & hulvaton huulenheittäjä (sekä paatunut romantikko & lahjomaton lurjus)
Pirate_91
Maakrapu
*

Profiili
« Vastaus #61 : 25.01.10 - klo:14:36 »

Kiitos kuuluu isälleni, joka joskus pari kesää sitten lainasi leffan ja koko perheellä katsottiin se, niin ihastuin heti siihen, tai kun tunnistin Willin näyttelijän sieltä.  grin Sen jälkeen tilasin ekan itselleni ja oon siitä kesästä 0? ollut aito & suuri fani. :3
tallennettu

Lost son of Sam ♥ â
Maisu
Maakrapu
*

Profiili
« Vastaus #62 : 04.03.10 - klo:09:19 »

Sparrow itse bussipysäkillä. Monena aamuna raahustin silmät ristissä pysäkille bussia odottamaan, samalla tillistellen isoa mainosjulistetta, jossa oli se pirullinen vinohymy. Sen jälkeen otin selvää, että mistä on kyse ja tänne olen nyt päätynyt Cheesy
tallennettu
Tene
Kapteeni

Someday, somehow...

Profiili
« Vastaus #63 : 04.03.10 - klo:13:23 »

Ihanaa, kukapa tyttö ei hullaantuisi nähdessään sen hurmaavan hymyn kapteenimme suupielessä. Minua itseäni tuo sama hymy kohtaa aina vaatekaapissani, kun avaan aamulla sen oven...Jack toivottaa siellä "hyvää huomenta, beibe!" seksikkäällä hymyllään  grin
tallennettu

Vuoden 2008 Ficcari, Sparrabeth-shipper<3, Koomikko, Kuvataiteilija, Tulisielu, Käyttäjä, Piraatti, Mielikuvitus, Tittelirohmu xD & jaetut: Pisimmät viestit, Uskollisin kommentoija & Piristäjä
uska
Merimies
**

sweet violent urge

Profiili
« Vastaus #64 : 04.03.10 - klo:16:54 »

Minulta on jäänyt kyllä tuo kyseinen mainos näkemättä. Tai sitten se oli siinä samassa kolmiotelineessä, jonka ohi linkalla ajaessani jäin aina tuijottelemaan rankalla kädellä muokkailtua Orlandoa. Meni hetki ennen kuin tajusin, kukas se siinä komeili. Kyseinen mainos johti sitten myöhemin siihen, että ensimmäinen koulun auditoriossa katsomamme leffa taisikin olla CotBP. Siitä tuli sitten tapa ja katsottiin kaveriporukalla koko trilogia "omassa" leffateatterissamme sitä mukaa kun dvd:t ilmestyivät. Hyvin jaksoi jäädä neljältä, kahdeksan tunnin koulupäivän jälkeen vielä Piratesista nautiskelemaan.
tallennettu

So sacrifice yourself, and let me have what's left
I know that I can find the fire in your eyes
CaptainJackSparrow
Maakrapu
*

Profiili WWW
« Vastaus #65 : 01.04.10 - klo:18:04 »

Itse tutustuin PotC:n kun kaveri höpötti jotai Mustan Helmen Kirouksesta, jonka oli nähnyt pienenä. Katsottiin se sitten eräällä toisella kaverilla ja myöhemmin elokuvissa 2. ja 3. osa, tuli ne myös hankittua itselleen. Samalla kertyi kaikkea kivaa PotC fanikamaa, esimekkinä mainittakoon Jack ja Elizabeth ukkelit wink
tallennettu

Epik Feil
Maakrapu
*

Profiili
« Vastaus #66 : 21.07.10 - klo:00:16 »

Menin DMC:n joskus kymmenenveenä kattomaan leffateatteriin kun oli kuulemani mukaan tämä sarja niin suosittu ja ihku ja hyvä ja kun silloin vielä yritin tutustua kaikkiin suosittuihin juttuihin. Muistan jo silloin ahdistuneeni niistä Kraken-kohtauksista...
tallennettu

synkät soinnut, rujot riimit
illan tullen lohduttaa
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!