Musta Helmi
07.09.10 - klo:13:33 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elizabeth  (Luettu 5353 kertaa)
I love PotC
Kapteeni

Profiili
« Vastaus #45 : 21.05.07 - klo:17:57 »

^Voihan se olla hyvinkin mahdollista... Erään kaverini isosiskon kaverilla on nimittäin AWE jo koneella. Tai sitten Redgie on sekoillut sanoissaan, mutta en oikein usko tuohon grin.

//Edittiä. Luinkin jo kahdesta paikkaa että Redgie oli premieressä grin.
« Viimeksi muokattu: 21.05.07 - klo:18:06 kirjoittanut I love PotC » tallennettu

Viva España!
Redgie
Vieras
« Vastaus #46 : 24.05.07 - klo:14:08 »

Elizabeth pitäisi luokitella miehille hengenvaaralliseksi. Se osaa kuolemansuudelman. Elizabeth syytettynä murhista:
Captain Jack Sparrow = Kraken söi pian suudelman jälkeen. Haettiin silti elävänä pois.
Captain Sao Feng = Kanuunan isku tappoi miehen melkein heti suudelman jälkeen.
James Norrington = Suudelman jälkeen Bootsrap-Bill tappaa hänet.
Will Turner = Melko pian suudelman jälkeen Davy Jones tappaa hänet ja hän joutuu Hollantilaisen kapteeniksi.

Yhdessä Brethrenin Lordien kanssa tehty päätös osoittaa Rouva Turnerin syylliseksi ja rangaistuksena hänet pakotetaan saarelle, jossa Jack Sparrow asuu.

Okei joo oli tylsää. grin rolleyes
tallennettu
Oops!
Kapteeni

Profiili
« Vastaus #47 : 24.05.07 - klo:14:33 »

Yhdessä Brethrenin Lordien kanssa tehty päätös osoittaa Rouva Turnerin syylliseksi ja rangaistuksena hänet pakotetaan saarelle, jossa Jack Sparrow asuu.

Hehee, ja sitten: The End!  smiley
tallennettu

''Yea, damn, you think you cool, you think I'm not you think you tough
Damn, you think you hard, you think I'm soft, you think you rough
Damn, you talking shit, better close your lips, you need to hush
Before the end of the night I'm gonna have to take yout ass to church''
yesterday
Merimies
**

23.5

Profiili
« Vastaus #48 : 24.05.07 - klo:15:14 »

Hyvä huomio, Redgie Cheesy Lizille ei tullut oikein onnellista  loppua ;'<
tallennettu

space dementia in your eyes
Tene
Kapteeni

Someday, somehow...

Profiili
« Vastaus #49 : 24.05.07 - klo:16:26 »

Mikä kamala rangaistus Lizille!!  grin Minäkin taidan alkaa murhaajaksi, jos siitä saa tuollaisen rangaistuksen!! Hehe..no en ehkä sentään mutta matka autiolle saarelle, jossa olisi vain Jack asukkina... niin mikäs siinä, joko mennään!!  grin Ja olen pahoillani tästä pienen pienestä offista.. rolleyes
tallennettu

Vuoden 2008 Ficcari, Sparrabeth-shipper<3, Koomikko, Kuvataiteilija, Tulisielu, Käyttäjä, Piraatti, Mielikuvitus, Tittelirohmu xD & jaetut: Pisimmät viestit, Uskollisin kommentoija & Piristäjä
beriquito
Kapteeni

Life's a bitch, now so am I...

Profiili WWW
« Vastaus #50 : 24.05.07 - klo:16:42 »

Offaus jatkuu.. Minä menisin kyllä mielelläni asustelemaan myös laivalle täynnä paidallisia ja paidattomia Jackejakin! Mutta saarikin kuulostaa hyvältä...  grin
tallennettu
Nox
Kapteeni

Profiili
« Vastaus #51 : 25.05.07 - klo:15:13 »

MInusta Liz oli jotenkin ärsyttävä kolmosessa, mutta vain joissakin kohdissa. Mutta hän on edelleen lempihahmoni, vasta Jackin, Williamin ja Baebossan jälkeen...
tallennettu

so you run and you run to catch up with the sun but it's sinking
beriquito
Kapteeni

Life's a bitch, now so am I...

Profiili WWW
« Vastaus #52 : 25.05.07 - klo:16:30 »

Jos sanoisin vaihteeksi taas jotain aiheeseen liittyvää.
Minun mielestäni Liz oli parempi tässä kolmosessa kuin kakkosessa, mutta edelleen - vaikka en hänestä missään POTC:ssa erityisesti pidäkään -  hän oli parhaimmillaan ykkösessä.
tallennettu
Cip
Merirosvo

Pirate

Profiili
« Vastaus #53 : 17.06.07 - klo:17:42 »

Pidin Elizabethista hyvin paljon kakkosessa ja kolmosessa. Minusta hänelle ei sopinut niin hyvin sellainen neiteily. DMC:ssä hän alkoi jonkinlaiseksi merirosvoksi, mutta oli vielä kuitenkin aika "mitätön". Kolmosessa hän on jo kuin yksi miehistä. Ottaa nyt huomioonkin, että hänestä tuli myös kapteeni ja merirosvokuningas (tai kuningatar). Tämä rooli sopi minusta paremmin Lizille. smiley
tallennettu

Elizabeth stopped and smiled, a bit sadly. "Jack Sparrow," she said. "It would never have worked between us."
"You keep telling yourself that, darling." Then unable to help himself, he made one last attempt at Elizabeth's heart. "Every king needs a queen." he said softly, leaning close, their lips almost brushing. Then he pulled away. Elizabeth's heart would always belong to another. And his would always belong to the Pearl.

Sparrabeth Forever<3
Merirosvo93
Kapteeni

the Freedom <3

Profiili
« Vastaus #54 : 21.06.07 - klo:20:11 »

Ennen sanoin, etten oikein pidä Lizziestä, mutta kyllä hän kuuluu yksiin lempi hahmoihin Piratesissa. Ainakin nykyään, ei ehkä ennen..
Kyllä Lizzielle sopii merirosvoilu ja myös hienostelu...Mutta ei pomottelu..
tallennettu

"I´m deeply flattered son, but my first and only love is the sea"

"What the Black Pearl really is...is Freedom"
kummitus
Merirosvo

Drop a heart, break a name

Profiili
« Vastaus #55 : 25.06.07 - klo:16:08 »

Mua jää aina jostain syystä häiritsemään vähän ne Lizzien `curiosity`-keimailut DMC:ssä. En tiedä miksi, sillä olen osittain Sparrabethin puolella. Mutten kovin paljoa... Äshd, olen vain yhtä sekavaa vyyhtiä, anteeksi. Elizabethille sopii mun mielestä ihan hyvin sekä sellainen neitimäisyys, mihin hänet on pienestä pitäen opetettu, että sellainen merirosvoilu, mihin hän sisimmässään kokee enemmän vetovoimaa kuin siihen asialliseen neitimäisyyteen... Elizabeth on tavallaan ärsyttävä (ja nyt saan kotiini tappouhkauksia (: )
mutta en ole koskaan jaksanut Lizzieen ärsyyntyä, ja kakkosessa esiin putkahtavat komediennen piirteet ovat ihan jees. (:
Tosin tykkään Lizziestä enemmän kolmosessa ja ykkösessä kuin kakkosessa. Ehkä. Ashd, mä menen pois, eihän mun päästäni tule nyt mitään järkevää...

Roarr, vähän muokkailen, mutta siis piti vain sanomani, että Elizabeth on alkanut vähän ärsyttää mua. Miksi nyt? Tuntuu siltä, että ymmärrän Afenia tässä asiassa, sekä Lizin että ylipäätään Keiran suhteen...
« Viimeksi muokattu: 30.06.07 - klo:17:35 kirjoittanut kummitus » tallennettu

Jack Sparrow: (to Barbossa) Well, yes mate. See, I'm dishonest. And a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you need to watch out for, because you never know when they're going to do something incredibly... stupid.
Valo
Merirosvo

zZZzzzz...

Profiili
« Vastaus #56 : 15.08.07 - klo:20:26 »

Mua ärsyttää myös nuo Lizin keimailut sekä Jackin ja Willin puoleen. No, asiahan on nyt päätetty (ainakin teoriassa) ja menty naimisiin Willin kanssa.
 Toinen seikka on, että Liz on välillä NIIN merirosvo ja välillä NIIN diiva/hienostoneiti/rouva.
 Sehän on sama kuin että on poikatyttö miesporukassa ja sitten miehet alkaa puhua jotain hämärää naisista niin heti tyttö; "Hei, täällä on tyttöjäkin!" (vähän huono vertaus), mutta idea on tämä; Liz vaihtaa aina paremmalle puolelle, että olisi aina voitolla, mutta pitää sitten aina joskus, hyvin, hyvin harvoin pienellä äänellä omia puoliaan.. Jollain tapaa se on aina voittajien puolella, siis sen joka on parempi. Myötää suurempaa porukkaa. Lizillä ei ole koskaan ollut omia mielipiteitä, vaan se on kulkenut kiltisti keskitiellä ja reunoillakin jos tarpeen.  Willin "pelastaminen" DMC:ssä oli varmaankin vain hetkellinen shokki, kun ei päässytkään naimisiin. Lizin hienostoneidin/rouvan  ylpeys ei anna periksi, vaan naikkonen tekee kaikkea tyhmää. Menisi varmaan naimisiin porttolan pitäjän kanssa jos käskettäisiin.
 Kolmas on, että Liz ei halua olla koskaan yksin tai omillaan. Sen takia se varmaankin juoksi heti Jackin syliin kun Will lähti joksikin aikaa. Liz haluaa miehen vierelleen, oli sitten isä tai rakastettu, joka pitää hänestä huolta. Kaunis ajatus, mutta Liz yrittää tehdä sen väärällä tavalla. Silloin kun toisella on joku hätänä, Liz ei pidä hänestä huolta eikä tue jatkamaan pääsemisessä.

Kyllähän Liz on tärkeä osa PotCia ja hyvä hahmo, mutta nuo on niitä raivostuttavimpia piirteitä, jotka tekevät Lizistä niin raivostuttavan aina välillä. Heti kun se on herkempi, se on paljon mukavampi. Onhan Liz vahva persoona, mutta painukoon Willin kanssa laivaansa/taloonsa ja tehköön kersansa, niin Jack saa sinkkuna(?!?) tehdä omiaan.

P.S. Mutta Will ja Elizabeth oman pikku-Williamin kanssa ehdottomasti PotC 4:seen!
« Viimeksi muokattu: 15.08.07 - klo:20:30 kirjoittanut Valo » tallennettu

Joskus vain tuntuu, että olen kävellyt silmät kiinni onneni ohitse.

"What we learned as children, that one plus one equals two, we know to be false. One plus one equals one. We even have a word for when you, plus another, equals one. That word is... love." - Zen recording in Charlie Crew´s car, Life (2.21)
Rika
Merimies
**

Profiili
« Vastaus #57 : 02.11.07 - klo:20:40 »

Olen aikalailla samaa mieltä Valon kassa sillä nyt kun olen asiaa miettinyt niin minunkin mielestäni Liz on erittäin sekava, välillä ärsyttävä ,mutta myös tärkeä hahmo..

-Pituutta viesteihin ja perustele asiasi! Redgie-
« Viimeksi muokattu: 02.11.07 - klo:20:48 kirjoittanut Redgie » tallennettu

Vuoden hymiöiden liikakäyttäjä XD
Black rose
Maakrapu
*

two swords, two love... But whose?

Profiili
« Vastaus #58 : 10.11.09 - klo:20:36 »

Joo, ymmärrän kylllä, että teitä monia ärsyttää Lizzie nokkava käytös, sillä niin kyllä välillä minuakin ,mutta itse en häntä sentään kuitenkaan vihaa...

Mulle Lizzie on puolestaan aika läheinen hahmo (syy on luultavimmin se, että hän on naispuolinen ja että häneen on helppo samaistua juuri edellä mainitun syyn takia). Lizzien näkökulmasta on helppo kirjoittaa ficcejä....  smiley

Elizabeth pitäisi luokitella miehille hengenvaaralliseksi. Se osaa kuolemansuudelman. Elizabeth syytettynä murhista:
Captain Jack Sparrow = Kraken söi pian suudelman jälkeen. Haettiin silti elävänä pois.
Captain Sao Feng = Kanuunan isku tappoi miehen melkein heti suudelman jälkeen.
James Norrington = Suudelman jälkeen Bootsrap-Bill tappaa hänet.
Will Turner = Melko pian suudelman jälkeen Davy Jones tappaa hänet ja hän joutuu Hollantilaisen kapteeniksi.
En ole ihan ajatellut noin, mutta tottahan se on... Miksi kaikki joita Lizzie suutelee kuolevat vähän sen jälkeen? Tapahtumissa varmaan jotain yhteistä...   tongue
tallennettu

Black rose= tummapiirteinen, tuliseiluinen ficcinikkari/diggari & hulvaton huulenheittäjä (sekä paatunut romantikko & lahjomaton lurjus)
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!