kapteeni pikku Koukku
Maakrapu

Sumuisessa metsässä viihtyy kuka tahansa...
|
 |
« Vastaus #135 : 04.08.09 - klo:16:54 » |
|
Minustakin Orlando on just söpö tyyppi, sillä olen muutenkin heikkona ruskeasilmäisiin ja tummapiirteisiin miehiin. Hän on myös ekoilija, mikä vielä nostaa hänen statustaan silmissäni, sillä olen itsekin melkoisen luonnonystävä  . Muista hänen leffoistaan olen nähnyt TSH:n ekan osan (hän kuulostaa puhuessaan samalta kuin Willinä) sekä koulussa historian valinnaiskurssilla Kingdom of Hevenin ja Troijan ( en tosin silloin tiennyt hänen olevan niissä...). On muuten ihan pakko kertoa, että Johnny on nuorempana jossain kuvassa aika paljon Orlandon näköinen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kapteenilla oli yksi koukku. Kapteenilla oli toinen koukku. Kapteenilla oli kolmas koukku - ja se oli hänen nenänsä!
|
|
|
Black rose
Maakrapu

two swords, two love... But whose?
|
 |
« Vastaus #136 : 30.09.09 - klo:09:00 » |
|
Orlando on sulattanut myös mun sydämen ruskeilla nappisilmillään  Tykästyin itse koko tyyppiin PotC:n aikoihin, sillä mielestäni hän on CotBp:ssä söpö. Ja mitä Orlin Legolas-rooliin tulee... Hän on Legolaksenakin ihan kivan näköinen, mutta jollainlailla sellainen valkoinen tukka ja sinertävät silmät eivät sovi Orlille (koska hän on itse oikeasti tummapiirteinen). Hän on jotenkin vain niin epäluontevannäköinen Legolaksena. Odotan sitä, että Orlando nähdään jossain kunnon pahiksen roolissa.
En jotenkin osaisi kuvitella Orlia pahiksen roolissa, mutta mielenkiintoista olisi nähdä hänet sellaisessa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Black rose= tummapiirteinen, tuliseiluinen ficcinikkari/diggari & hulvaton huulenheittäjä (sekä paatunut romantikko & lahjomaton lurjus)
|
|
|
uska
Merimies

sweet violent urge
|
 |
« Vastaus #137 : 05.02.10 - klo:19:05 » |
|
Katsoi ensimmäisen kerran E!: Suoraan Hollywoodista -ohjelmaa ja kukas ♥ se siellä mainostikaan viimeisintään Sundance-elokuvafestivaaleilla. Sympathy for Delicious on näköjään purkissa. Tämä ei varsinaisesti ole mikään uutinen, mutta tuo Orlandon toteamus Willistä oli jotenkin vaan niin surullista luettavaa, siitäkin huolimatta, että saatetaan ehkä nähdä vielä Legolas Hobitissa. Kirjaahan en ole lukenut, ja käsittääkseni Legolas ei ole siinä mitenkään erityisen keskeinen hahmo, mutta Orlandon suosion tuntien kannattaisi kyllä kirjoitella Mirkwoodin prinssille muutamat repliikit. Bloom tells “Extra’s” Terri Seymour that “Will’s swimming with the fishes.”
When asked if he could come back Bloom replied, “Not this time. No. No. No.”
But we do have a bit of good news. He opened up to MTV about returning to his role as Legolas from The Lord of the Rings trilogy when Guillermo Del Toro directs the highly anticipated The Hobbit.
“I shot an e-mail to Pete and I said, ‘You know, if you want me to don the blonde wig and pointy ears again, I’d be honored to do it,’” Bloom revealed. “He said, ‘Well, we’ll see.’ They’re very, very hush-hush.”Ehkä tuo viimeinen vähän lohdutti, mutta jos saisi valita, Legolas vai Will... Huomasin vasta äskettäin, että Bloom on kertojana Everest: A Climb for Peace -filmissä. Pitää kaivaa se jostain käsiin ja sitten vain nautiskella siitä äänestä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.02.10 - klo:19:10 kirjoittanut uska »
|
tallennettu
|
So sacrifice yourself, and let me have what's left I know that I can find the fire in your eyes
|
|
|
Neryawen
Maakrapu

Hullu pikkuotus
|
 |
« Vastaus #138 : 06.02.10 - klo:16:27 » |
|
Hmm, pikkupikkuoffi tähän väliin.
Legolasilla ei ole minkään näköistä osaa kirja-Hobitissa. En kyllä ihmettele yhtään, jos Orli otetaan takaisin Keski-Maahan noita elokuvia varten (olen jopa lukenut yhden parodioidun ennakkoaavistuksen, jossa Synkmetsän prinssi on yksi Hobitti-leffojen päähenkilöistä ja siten leffasta tehdään kokonaan Legolas-keskeinen, mutta en usko, että se ihan niin menee kuitenkaan).
Kyllähän tuosta Hobitista liikkuu kaikenlaista huhua näyttelijöistä, jotka ehkä jotenkin olisivat mukana vaikka TSH:n hahmolla ei olisikaan mitään tekemistä Hobitissa. Heitä ovat nyt ainakin Orli ja Viggo Mortensen.
Öhh. joo. Offiksi meni, mutta varoitin sentään etukäteen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Yöpöydälläni on paksu kirja, vihko, penaali ja suolapurkki. Elämän tärkeimmät aseet. Teitä on varoitettu.
Omalaatuisin nimimerkki & jaettu piristäjä 2008
|
|
|
|
talitintti
|
 |
« Vastaus #139 : 22.06.10 - klo:10:19 » |
|
Voi ei.... Orlando on sitten päätynyt kihloihin. "Näyttelijä Orlando Bloom on mennyt kihloihin mallityttöystävänsä Miranda Kerrin kanssa. Bloom ja Kerr ovat seurustelleet lähes kolme vuotta." Onnea nyt vaan suhteessa. Ei en ole yhtään katkera. :) Edit: Aikalailla offina; Iltalehti on maininnut, että Ruotsin prinssi Carl Philip näyttää Orlando Bloomilta. Itse olen tätä samaa näköä ihmetellyt jo vuosia. Varsinkin tuossa kuvassa Carl Philip on harvinaisen paljon Orlandon näköinen.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.06.10 - klo:12:37 kirjoittanut talitintti »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Onlí
|
 |
« Vastaus #140 : 28.06.10 - klo:16:51 » |
|
Voi ei.... Orlando on sitten päätynyt kihloihin. "Näyttelijä Orlando Bloom on mennyt kihloihin mallityttöystävänsä Miranda Kerrin kanssa. Bloom ja Kerr ovat seurustelleet lähes kolme vuotta." Onnea nyt vaan suhteessa. Ei en ole yhtään katkera.  Mitä? :O Ei voi olla totta, Orlandon piti pysyä ikuisesti kaikkien maailman naisten (ja miesten toki myös) yhteisomaisuutena! Yhyy. Minäkään en toki ole yhtään katkera 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Piracy - It's a crime.
Vuoden söpö 2007 Vuoden söpö, Vuoden muuttuja, (Jaetut) Piristäjä & Uskollisin kommentoija 2008
|
|
|
|
talitintti
|
 |
« Vastaus #141 : 23.07.10 - klo:08:10 » |
|
Mitä ihmettä?! Voinko tyydyttäytyä sillä ajatuksella, että juorulehdetkin voivat olla väärässä, koska nyt on uutisoitu, että Orlando on mennyt naimisiin. Tietysti toivon onnea ja menestystä pariskunnalle, mutta pienoisena suhteellisen suurena yllätyksenä tämä ainakin minulle tuli.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Valo
Merirosvo

zZZzzzz...
|
 |
« Vastaus #142 : 23.07.10 - klo:17:42 » |
|
MTV3:n viihdeuutisetkin uutisoivat samaa. Itse en ole yllättynyt, parihan on ollut jo suht. koht. kauan yhdessä ja vaikuttanut vakiintuneenkin mukavasti. Eivät varmaan halunneet mitään jättihäitä julkisuuden parrasvaloissa ja paparazzeja parveilemaan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Joskus vain tuntuu, että olen kävellyt silmät kiinni onneni ohitse.
"What we learned as children, that one plus one equals two, we know to be false. One plus one equals one. We even have a word for when you, plus another, equals one. That word is... love." - Zen recording in Charlie Crew´s car, Life (2.21)
|
|
|
kapteeni pikku Koukku
Maakrapu

Sumuisessa metsässä viihtyy kuka tahansa...
|
 |
« Vastaus #143 : 24.07.10 - klo:11:37 » |
|
Orlando on mennyt naimisiin.  Wow! Sepä kävi nopeasti! Harmi, ettei tullut kuunneltua viihdeuutisia eilen...  En tosin minäkään ole seurannut herran yksityiselämää muutenkaan kovin tiiviisti, mutta melkoinen järk... siis yllätys oli. Toivottavasti pari saa yhtä söpöjä lapsia. Niinhän se on, että kaikki hyvännäköiset miehet varataan... Eipä silti, että harmittais. Onhan tuo Orly minulle aivan liian vanhakin.  Mutta kun hän vaan on niin komea, varsinkin pitkätukkaisena... Onkohan muuten Johnnykin mennyt jo naimisiin, kun se niin vilautti joskus yli vuosi sitten Seuran julkkispalstalla... (sori offi)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kapteenilla oli yksi koukku. Kapteenilla oli toinen koukku. Kapteenilla oli kolmas koukku - ja se oli hänen nenänsä!
|
|
|
Epik Feil
Maakrapu

|
 |
« Vastaus #144 : 28.07.10 - klo:06:51 » |
|
Onkohan muuten Johnnykin mennyt jo naimisiin, kun se niin vilautti joskus yli vuosi sitten Seuran julkkispalstalla... (sori offi) [off]Johnny oli naimisissa -83-85 Lori Ann Allsonin kanssa, vuodesta -98 hän on seurustellut Vanessa Paradisen kanssa, mutta ei ole tietääkseni naimisissa (korjatkaa toki jos olen vääräss
|
|
|
|
|
tallennettu
|
synkät soinnut, rujot riimit illan tullen lohduttaa
|
|
|
Neryawen
Maakrapu

Hullu pikkuotus
|
 |
« Vastaus #145 : 28.07.10 - klo:09:28 » |
|
Off/ Kyllä, Johnny ja Vanessa ovat naimisissa. En nyt tarkalleen muista, minä vuonna tämä tapahtui, mutta ei siitä kovin pitkä aika ole. Pari kolme vuotta? Mutta kumminkin, ovat naimisissa, ja kaksi lastakin pariskunnalla on, Lily-Rose Melody ja Jack, mikäli oikein muistan. /off
Mutta että meni sitten Orlikin menemään naimisiin. Oli se hiukan yllättävää, kun miettii mitä on-off suhteilua se on harrastanut. Mutta mikäs siinä. Äiti kysyi, että tarvitsenko nenäliinan, kun näin uutisen. En todellakaan. Minä en ole ikinä kokenut olevani mikään herran fani - kyllähän tuo ihan suloinen on ja suhteellisen hyvä näyttelijä, mutta ei, ei hän ole ikinä ollut mikään kovin intensiivisen fanituksen kohde. Huomasin taas, kuinka huonosti äiti tuntee minut (ellei tuo heitto sitten ollut vain ihan herja. Ei se tuntunut olevan).
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.07.10 - klo:09:32 kirjoittanut Neryawen »
|
tallennettu
|
Yöpöydälläni on paksu kirja, vihko, penaali ja suolapurkki. Elämän tärkeimmät aseet. Teitä on varoitettu.
|
|
|
|
Tene
|
 |
« Vastaus #146 : 02.08.10 - klo:13:46 » |
|
Ai, minä luulin että he eivät ole naimisissa, sillä sormus ei kelvannutkaan Vanessalle tai jostain muusta hölmöstä syystä häät peruttiin. Mutta toivottavasti heidn perheensä on jokatapauksessa onnellinen, olivatpa Vanessa ja Johnny naimisissa tahi eivät. Ja sori offaus... Voi voi, nyt kyllä Orlin kuolaajille lankesi taas suru-uutinen, sillä tämän otsikon huomasin juuri iltalehden sivuilta... Vauvauutisia!! http://www.iltalehti.fi/viihde/2010072912110888_vi.shtml
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vuoden 2008 Ficcari, Sparrabeth-shipper<3, Koomikko, Kuvataiteilija, Tulisielu, Käyttäjä, Piraatti, Mielikuvitus, Tittelirohmu xD & jaetut: Pisimmät viestit, Uskollisin kommentoija & Piristäjä
|
|
|
Neryawen
Maakrapu

Hullu pikkuotus
|
 |
« Vastaus #147 : 03.08.10 - klo:11:59 » |
|
Aloin epäillä itseäni tuon Tenen toteamuksen jälkeen ja yritin etsiä lähdettä tiedolleni, mutta joka paikassa lukee "avoliitossa" eli ilmeisesti nuo kaksi eivät olekaan naimisissa. Mutta kun olin ihan varma, että olin kuullut/lukenut jostain noiden menneen naimisiin... *hakkaa päätään pöytään* Pitäisi tarkistaa faktat ennen kuin alkaa niitä levittämään, vaikka olisi kuinka varma niiden aitoudesta. Ja kaiken lisäksi heidän poikansa oikea nimi on John Christopher, isänsä mukaan, kutsumanimi vain on Jack.
Totaalisesti offia, syvimmät anteeksipyyntöni, mutta oli pakko tulla tunnustamaan erehdykseni ja korjaamaan faktat oikeiksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
talitintti
|
 |
« Vastaus #148 : 23.08.10 - klo:13:40 » |
|
Orlandon uusimpiin kuuluva elokuva New York - I love you on nyt ilmestynyt DVD:lle. Elokuva sisältää kuulemani mukaan lähemmäs 10 pientä tarinaa, joista yhdessä Orlandolla on rooli.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Black rose
Maakrapu

two swords, two love... But whose?
|
 |
« Vastaus #149 : 24.08.10 - klo:15:40 » |
|
Koska tuo Orlyn leffa on ilmestynyt? Ei ole ilmaantunut silmien eteen leffateattereissa... Vai onko leffa edes saanut Suomessa ensi-iltaa? Ainakin juonesta tulee mieleen jotenkin pari vuotta vanha joululeffa Love Actually (suom. Rakkautta vain). Ja vielä siihen Johnny offiin... En ainakaan ole kuullut Johnnyn ja Vanessan olevan naimisissa, vaikka kyllä joskus taisi jotain naimisiin menosta viittaavaa juttua pyöriä. Kuitenkin mun muistaakseni pari elää avoliitossa, varsin onnelisina. Muistaakseni Johnny taisi muuten jossain josksu sanoa, että ei halua mennä naimisiin enää, koska pari on niin pitkään asunut avoliitossa. Eikö hän haluaisi pilata vaimonsa kaunista sukunimeä omallaan... Tai jotain... Tietenkin väärärssä voin olla, mutta jokin tuon kaltainen aivojen perukoilta muistui mieleen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Black rose= tummapiirteinen, tuliseiluinen ficcinikkari/diggari & hulvaton huulenheittäjä (sekä paatunut romantikko & lahjomaton lurjus)
|
|
|
|