Musta Helmi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

Kumpi pahis oli elokuvassa mielenkiintoisempi/parempi?

1-osan Barbossa
- 27 (35.1%)
2-osan Davy Jones
- 50 (64.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 68

Kirjoittaja Aihe: Parempi pääpahis Barbossa vai Davy Jones?  (Luettu 6029 kertaa)

Niki

• Maakrapu
  • *
    • Profiili
Vs: Parempi pääpahis Barbossa vai Davy Jones?
« Vastaus #30 : 06.07.07 - klo:13:45 »

Davy Jones, vaikkakin hahmona pidän enemmän Barbossasta. Kuitenkin kun ajattelee esim. lemmikkejä niin kyllä minun mielestä Kraken on hitusen kammottavampi lemmikki kuin Barbossan Jack-apina :D
Kirjattu

Kiwi

• Merirosvo
  • Pirate of New Zealand
    • Profiili
« Vastaus #31 : 30.07.07 - klo:21:43 »

Molemmat ovat, olivat, pelottavia, mutta Davy Jones oli paljon ilkeämpi kuin Barbossa. Varsinkin siinä kohdassa, jossa Will ja tämän isä tapasivat Lentävällä Hollantilaisella. :-(

Pirates-fanittaja

• Maakrapu
  • *
  • Yoho, yoho a pirate`s life for me..!
    • Profiili
« Vastaus #32 : 31.07.07 - klo:17:45 »

Davy Jones, se oli aina niin ilkeä kaikille.. "Pelkäätkö kuolemaa?" Mutta Barbossa taas oli sellanen hyvis-pahis, kun se tossa kolmosessa kuiteski auttoi Jackia.. :) Barbossa on minusta silleen parempi hahmo, mutta Davy on ilkeämpi...
« Viimeksi muokattu: 31.07.07 - klo:17:47 kirjoittanut Pirates-fanittaja »
Kirjattu

flying coconut

• Merirosvo
  • Deppismi <3
    • Profiili
« Vastaus #33 : 02.08.07 - klo:12:01 »

Davy Jones.

Minusta Barbossa on sinänsä aika mukava hahmo, ja niinkuin Pirates-fanittaja sanoikin, hän auttoi kuitenkin Jackia kolmosessa ja oli muutenkin aika paljon muuttunut hahmo. Davy on julmempi ja jotenkin ällöttävä niine lonkeroineen : D
Kirjattu

(c) flying coconut

Vuoden omaperäisin nimimerkki: Flying Coconut :''D

lius

• Maakrapu
  • *
    • Profiili
    • www.freewebs.com/lius-/
« Vastaus #34 : 03.08.07 - klo:21:10 »

Davy Jones on parempi "pääpahis" , koska se on salaperäisempi ja sillä on Kraken jonka se voi kutsua jos haluaa. Ja Davy Jones tavallaan hallitsee merta.
On Barbossa  ihan hyvä, mutta se ei ole niin salaperäinen ja sillä ei ole niin paljoa valtaa, kuin Davy Jonesilla.
Kirjattu
Johnny Depp is the BEST <3<3

Onlí

• Kapteeni
  • Kaljurottamerirosvo.
    • Profiili
    • twitter
« Vastaus #35 : 20.08.07 - klo:15:43 »

Minä en ole näköjään käynyt vielä kommentoimassa tätä. o.O
Muttamutta. Inhoan Jonesia, se on jo jotenkin niin.. ylipaha. Ja romanssi Kalypson kanssa oli minusta hiukan outo, en pitänyt siitä yyhtään. Oikeastaan inhoan kaikkea Davy Jonesiin liittyvää. ^^ Krakenkin on niin ällö.

CoBPin Barbossa on minusta parempi pääpahis. Rakastan niitä omenoita. n__n Barbossa on sympaattinen hahmo.
Kirjattu
Piracy - It's a crime.

Vuoden söpö 2007
Vuoden söpö, Vuoden muuttuja
, (Jaetut) Piristäjä & Uskollisin kommentoija 2008

Rika

• Merimies
  • **
    • Profiili
« Vastaus #36 : 23.08.07 - klo:21:00 »

Minun mielestäni Dayvy Jones on jotenkin mystisempi mutta Barbarossa taas on jotenkin merirosvomaisenpi siis sellanen.. Äh en osaa selittää..
Kirjattu
Vuoden hymiöiden liikakäyttäjä XD

nepa

• Merirosvo
  • Curiosity.
    • Profiili
« Vastaus #37 : 25.08.07 - klo:21:21 »

Sanoisin että Davy Jones

Barbossa ei ole niin pelottava kuin Davy. Barbossa on sellanen hyvis-pahis. Varsinkin kolmosessa ei tuntunut yhtään, että Barbs ois joskus ollu täys pahis. Se oli nimittäin niin mahtava AWEssa. Rakastan sen letkautuksia! Davy taas vaikuttaa kokonaan pahikselta. 8D Davylla ei oo sellasta hyvis puolta mikä mun mielestä Barbossalla on. En nyt tarkota sitä, että Barbossa on joku lälly tyyppi... Osaahan se olla ilkeä jos haluaa.
Kirjattu
Gentlemen, I wash my hands of this weirdness.

BloodyZora

• Merimies
  • **
  • ♥ I'm a mermaid in my heart ♥
    • Profiili
    • youtube
« Vastaus #38 : 14.10.07 - klo:22:08 »

Kyllä minun ääneni menee Barbossalle, vaikka mietin kyllä pitkään näitä perusteita. Barbossasta nähdään kyllä AWE:ssa hyvin "kiltti" puoli, jos sen noin voi ilmaista, CotBP hän oli kirottu ja ilmiselvästi hyvin *ittuuntunut elämään. Emme oikeastaan mielestäni edes nähneet sitä pahaa ja ilkeää Barbossaa, uskoin, että tämä mies pystyy tekemään hyvin pahoja asioita.

Molemmat ovat, olivat, pelottavia, mutta Davy Jones oli paljon ilkeämpi kuin Barbossa. Varsinkin siinä kohdassa, jossa Will ja tämän isä tapasivat Lentävällä Hollantilaisella. :-(

Minulle tuli välittömästi mieleen ajatus (ja iankaikkinen kymys joka pyörii mielessäni), että mitähän Barbossa olisi Billille ja Willille tehnyt jos olisivat tavanneet.  :roll:
Kyllä Jones ilkeä on, mutta ei häntä pelätä tarvitse ellei kuulu hollantilaisen miehistöön tai mene solmimaan hänen kanssaan sopimuksia kuten Jack. Ja Jonesista löytyy kyllä hyväkin puoli. Olen siitä täysin varma. Hän vaan ei sitä puolta näytä kenelle tahansa.
Olikohan tuossa selittelyssä nyt mitään järkeä  :roll: No jaa, mielestäni Barbossa on parampi pääpahis kuin Davy mielestäni.

aztec

• Merimies
  • **
    • Profiili
« Vastaus #39 : 18.11.07 - klo:11:41 »

Valitsin Davyn. Hää on niin pelottava ja suurempi(?) syy vihata Jackia. Ja kernaasi ajattelisin Barbossan Jackin ystävänä enemmän kuin vihollisena.
Kirjattu
I'm coming home again.

I love PotC

• Kapteeni
    • Profiili
« Vastaus #40 : 18.11.07 - klo:11:44 »

Valitsin Davyn. Hää on niin pelottava ja suurempi(?) syy vihata Jackia. Ja kernaasi ajattelisin Barbossan Jackin ystävänä enemmän kuin vihollisena.
Täysin sama juttu minulla :lol:. Davysta tykkään paljon pahiksena, kun taas Barbossa on parempi hyvisten puolella... Davy jotenkin tuntuu myös pelottavammalta kaikkine lonkeroineen :-D.
Kirjattu
Viva España!

Lady Asensio

• Maakrapu
  • *
    • Profiili
« Vastaus #41 : 30.11.07 - klo:00:48 »

Davy Jones. Ulkonäkö ja olemus paljon pelottavampia. Samoin se lemmikki Kraken oli ihan kauhee.

Barbossa on pahis? Ei todellakaan, sellainen jolla on niin söpö lemmikki kuin Jack-apina, ei voi olla paha.
Kirjattu

Schneider

• Maakrapu
  • *
  • Goottityttö
    • Profiili
« Vastaus #42 : 29.09.09 - klo:19:46 »

Davylla taas on erilainen karisma, ei muhun niin paljon, mutta muihin vetoavampaa lajia. Pidän toki hahmon moniulotteisuudesta ja aksentti rules. Jos joku ihana vois kertoa, mitä tämä aksentti on lajiaan? Olisin älyttömän kiitollinen, itse en nääs tunnista. :oops:

Se on skottimurre, jota on vähän muokkailtu.

Siis Davy, kyllä ihan täysillä. Mystinen, julma ja niin hemmetin upeasti toteutettu. Olen aina pitänyt kakkosesta ähtien.
Ja B. Nighty taas... Upea näyttelijä, ja ne äänet ovat kyllä hienoja. Ja mikä muhun isku kans, oli se Davyn tarina: Kauhee julmuri, mutta kuitenkin tämä rakkaus. < 3Ihaha, mystinen, ihana.
Oi että, se urukohtaus...

Barbossa, taasen ei sinänäsä iskenyt, vaikka upeasti näytelty hän on. Ilmeet, kävelytyyli, kaikki. Hän on ehkä realistisenpi, muttei niin pahis kuitenkaan. Hänessä ei ollut mitään kiinnostavaa, mutta hänen naurunsa oli kyllä hieno :D

Mutta olla Barbin listalla ei ole läheskään paha kuin olla Davyn listalla.
Ja lisäksi, minulla on pieni aavistus, että Kraken voittaisi Jack -apinan...
Kirjattu
Elämä on julmaa, niinkuin minäkin.

Epik Feil

• Maakrapu
  • *
    • Profiili
« Vastaus #43 : 21.07.10 - klo:00:25 »

Hahaha, vanha aihe ja nostan. Oon niin pahis.

Mutta siis asiaan. Mielestäni Davy Jones voittaa paremman pääpahiksen tittelin ihan reilusti. Barbossa on tottakai hahmona miellyttävä, mutta hän ei ollut tarpeeksi julma (tai no oli se ehkä ykkösessä, mutta jos vertailemaan alkaa niin..). Ja muutenkin tykkään enemmän näistä väärinymmärretyistä pahiksista. Siis kun Barbossa oli ykkösessä sillee oikeesti paha. Tai no tavallaan ei, mutta siis sillähän ei ollut sillei mitään syytä, mikä sai sen upottelemaan laivoja jne. Tai ehkä sitä vaan hatutti se kirous, mutta se loppujen lopuks varasti omasta tahdostaan ne medaljongit. Ja sillee. Ja Barbossa ei muutenkaan ollut niin cool ja pahan näköinen ja sillä ei ollu söpöä Krakenia.
Kirjattu
synkät soinnut, rujot riimit
illan tullen lohduttaa